Telenor

Telenor

RECENZIJE

AKTUELNO

TELENOR

Telenor je operator mobilne i fiksne telefonije i zapravo dolazi iz Norveške, ali kod nas na tržištu je prisutan nekoliko godina unazad preko nekadašnjeg srpskog operatora koji nije uspeo da se održi na tržištu.

Pre skoro 20 godina, Telenor se zvao Mobtel Srbija (Mobilne telekomunikacije Srbija) i bio je većim delom u privatnom vlasništvu. Pod ovim imenom operator posluje više od 10 godina. Za to vreme prate razvoj telekomunikacionih mreža i sa svakom promenom, unose promene i u svoju mrežu (od analogne NMT mreže na početku, preko EDGE standarda za prenos podataka do 3G mreže koja je u Srbiji prvi put predstavljena upravo preko Mobtel-a).

Kako je Mobtel bio u privatnom vlasništvu i kao takav nije uspeo da se održi, Telenor ga otkupljuje i preuzima celokupno vlasništvo ali i ono što su oni započeli u svetu telekomunikacija.

Trećina korisnika mobilne telefonije kod nas se odlučuje za Telenor koji ima veliku pokrivenost signalom bilo u zemlji, bilo u inostranstvu. Pored standardne 3G varijante, Telenor je prvi u Srbiji ponudio i 4G velikog opsega (doduše samo za određene delove i gradove u našoj zemlji).

I kod Telenora imate mogućnost da izaberete jedan od 3 pozivna broja koja vam ova mreža nudi: 062, 063, 069. Moguće je čak i prebacivanje vašeg omiljenog broja u ovu mrežu i to bez menjanja broja ili prefiksa (ukoliko prelazite recimo iz MTS mreže u Telenor, možete preneti ceo broj takav kakav jeste na primer: 0641234567).

Telenor vam nudi i pripejd i postpejd pakete u zavisnoti od toga da li ste više za uplaćivanje dopune kada ostanete bez kredita ili ste za plaćanje mesečnog računa i već ugovorene pretplate.

Ukoliko se odlučite za pripejd u prvih 7 dana nakon aktivacije vaše pripejd kartice imate mogućnost da koristite neki od promotivnih dodataka koji vam donose bonus minute, bonus poruke ili bonus megabajte. Za sve one koji vole društvenu mrežu Facebook, Telenor nudi 12 meseci besplatnog internet samo za Facebook od trenutka aktivacije vaše pripejd kartice.

Telenor svojim pripejd korisnicima nudi i 4G internet. Za to vam je potrebna odgovarajuća kartica koju možete dobiti ili zameniti vašu staru za ovaj tip kartice u bilo kojoj Telenor poslovnici, kao i da je aktivirate putem internet ili mobline aplikacije.

Pripejd tarifni paketi u okviru Telenora vam nude sve od interneta do međunarodnih poziva u zavisnosti od toga koje su vaše potrebe da li pozivi, poruke ili internet. Jedan od najprimamljivijih, za one koji su možda neodlučni, je puzzle tarifni dodatak koji vam pruža mogućnost izbora najbolje kombinacije minuta, poruka i megabajta a pored toga možete aktivirati i digitalni servis po izboru – Twitter ili Whatsapp. Ono što treba naglasiti kada su pripejd dodaci kod Telenora u pitanju jeste da svaki dodatak važi 7 dana od dana aktivacije.

Sve što jednom pripejd korisniku treba može pronaći na jednom mestu. Sve aktuelne ponude, stanje na računu, tarifne dodatke ili digitalne servise možete pronaći jednostavnim pozivom *111#.

Kada je postpejd u pitanju, Telenor je nedavno uveo opciju koju je nazvao Okupi svoju Telenor porodicu a odnosi se na neograničenu komunikaciju sa članovima vaše porodice. Ako se desi da recimo vi imate viška megabajta, možete ga prebaciti i tako „častiti“ nekog člana vaše porodice koji je potrošio svoje a voli da surfuje.

Telenor postpejd paketi imaju jednu od odličnih opcija koju su oni nazvali prenesi. Bilo da se odlučite za prenesi play tip paketa uz pomoć kog ćete moći da imate razne digitalne servise koje nudi Telenor mreža, bilo da se odlučite za tip prenesi i surfuj gde imate dosta megabajta za sufrovanje, sav saobraćaj u vidu minuta i poruka koje ne potrošite u jednom mesecu prenosiće vam se u naredna 3 meseca.

Nedavno, Telenor unosi opciju Telenor više koju ukoliko aktivirate imate 50% više saobraćaja u okviru vašeg postpejd paketa.

Telenor vam nudi i veliki broj digitalni servisa. Od onih za slušanje muzike, preko onih koji čuvaju vaše kontakte i fotografije do svakako onih danas najaktuelnijih – za surfovanje društvenim mrežama ili za četovanje sa vašim prijateljima.

Za proveru stanja na vašem računu, zadužena je Moj Telenor mobilna aplikacija koja vam pored provere stanja nudi i sve one opcije koje smo vam do sada naveli. Dakle, ako se u bilo kom trenutku odlučite za neki od tarifnih dodataka, možete ih izabrati preko ove aplikacije. Ako se pak desi da ostanete bez interneta na vašem telefonu koji vam je potreban da bi ova aplikacija funkcionisala, možete sve gore navedeno obaviti i pozivanjem *311#.