ZAŠTO KUPOVATI KOD NAS❔ ▶️ Najbolje cene ✔️ 100% original proizvodi ✔️ Sigurno plaćanje ✔️ Garancija 2 godine ✔️ Brza isporuka ✔️ 100% kvalitet ✔️
Shopping cart
0,00 RSD

Viber: Nove opcije za povezivanje, podršku i priču

Nova poslovna platforma na Viber mreži omogućava svim robnim markama da kreiraju jedinstven način komunikacije sa postojećom i potencijalnom klijentelom tj. korisnicima.

Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, najavila je pokretanje “Javnih naloga” koji će omogućiti firmama, robnim markama i javnim ličnostima da komuniciraju sa preko 800 miliona korisnika Viber mreže na ličniji, lakši i neometan način. Putem Javnih naloga, Viber sad nudi paket rešenja za firme, brendove i javne ličnosti u cilju interakcije sa globalnom publikom putem korišćenja različitih opcija “1-na-1 četovanja” javnih objava preko svoje integrisane intuitivne platforme.

“Putem Viber aplikacije, ljudi već odavno komuniciraju bezbedno i besplatno sa članovima svoje porodice, prijateljima i saradnicima. U ovoj fazi predstavljamo način da se oni povežu sa firmama i partnerima, takođe,” izjavio je Majkl Šmilov, glavni operativni menadžer kompanije Viber. “Prva grupa funkcija će omogućiti firmama da stupe u kontakt sa svojim aktuelnim i budućim partnerima putem Viber ekosistema, tako što će vršiti razmenu poruka i bogatog interfejsa, koji se mogu prilagoditi najrazličitijim potrebama bilo koje firme”.

Kako funkcionišu Javni nalozi

Kao kanal koji podržava i poslovno angažovanje i lične kontakte, Javni nalozi se mogu koristiti unutar Viber timova za prodaju, marketing i pružanje podrške – radi objavljivanja važnih informacija i više od toga.

Po uspešnom otvaranju Javnog naloga, administratorima i učesnicima je omogućeno da naširoko komuniciraju na lak, direktan i personalizovan način sa svojom publikom, čime će na autentičan način predstaviti smisao svog brenda. Javni nalozi će omogućiti i slanje poruka pratiocima na više načina, i to putem postojećih CRM-ova, uživo i ručno – putem “jedan-na-jedan četova” – ili preko čet-botova. Dodatno, Javni nalozi će nuditi i sledeće usluge:

– Kanale za lakše pronalaženje kompanija i brendova
– Direktnu integraciju putem Viber API-ja
– Najširi opseg komunikacije putem Javnih četova

Javni nalozi su od 9. novembra dostupni na globalnom nivou, sa već postojećim partnerima kao što su medijski portal Huffington Post, info-portal Yandex, portal za vremensku prognozu The Weather Channel, koji će uskoro predstaviti svoja rešenja.

Vesti sa Monda

Aplikacije
Prethodni članak
Sledeće godine stižu 3 NOVA IPHONE-A
Sledeći članak
Snapchat update
test